Millenium Communications devine grupul de comunicare Millenium People

Millenium Communications isi schimba numele, sub care a fost cunoscut de mai mult de zece ani in industria de comunicare. Millenium People devine un grup de comunicare sub umbrela caruia activeaza mai multe entitati de business: BORTUN•OLTEANU, Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si Fundatia Gala Societatii Civile.

In 2008, se naste Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare de brand care in 2009 isi deschide R+B Cyber Growers, agentie de branding digital si manifestare online. Un an mai tarziu, se desprinde din Millenium Communications si BORTUN•OLTEANU, agentie de PR. Odata cu incheierea procesului de rebranding, din grupul Millenium People vor mai face parte Millenium Special Events Agency specializata in servicii de BTL si The Institute, unitatea de business a grupului, care se ocupa de organizarea festivalurilor AdPrint, Internetics (festivaluri proprii Millenium), dar si de Effie, ADOR si ADC*RO.

“Toate diviziile de business ale vechiului Millenium au devenit atat de puternice, incat fiecare avea un tip de notorietate, o reputatie doar a sa. Era un pic schizofrenic: o parte importanta din comunitatea de marcom ne stia doar ca organizatori de festivaluri, eventual doar de AdPrint, altii stiau ca facem doar Internetics, altii stiau doar de Gala Societatii Civile sau cuplate. Era o parte care ne stia doar ca agentie de PR, alta doar ca agentie de BTL. Cand a aparut Rusu+Bortun Brand Growers, cu activitati de strategie si manifestare de brand, confuzia a atins un punct maxim” declara Andrei Bortun, Presedinte Millenium People, discutand despre motivele care au dus la rebranding.

Noua denumire a grupului, Millenium People, vorbeste despre oamenii care compun grupul, ei fiind principalul motor care a dus la dezvoltarea acestuia: “Suntem un grup pentru care principalul capital sunt oamenii. Credem ca suntem mai buni in a gasi oameni talentati si a-i integra in viziunea noastra de business decat in a construi sisteme si organizatii. Si atunci, macar pentru a elimina un potential esec, daca nu doar pentru a fructifica lucrul la care credem noi ca suntem buni, am luat decizia crearii unui grup. Pe langa asta, mai era pozitionarea neclara si faptul ca e foarte greu sa-ti propui sa fii cel mai bun, de exemplu, din PR, cand nu esti vazut ca o agentie de PR. Millenium People e un rezervor care se tot incarca cu oameni si scoate noi organizatii, noi oameni, noi echipe. Asta e si motivul pentru care ne aflam permanent in discutii cu organizatii care se pot afilia grupului sau oameni care sa construiasca sub umbrela grupului alte businessuri de comunicare” , mai declara Andrei Bortun.

The Institute e noul brand construit de Millenium People si reprezinta entitatea de business care se va ocupa de organizarea AdPrint, Internetics, Effie, ADOR si ADC*RO. “Millenium se ocupa de organizarea celor mai importante festivaluri din Romania dedicate industriei de marcom, astfel ca ideea unui brand-umbrela sub care sa le strangem pe toate s-a nascut firesc. The Institute isi propune sa ajute industria comunicarii sa-si gaseasca reperele necesare cresterii si, in acelasi timp, sa creeze contextul pentru  dezvoltarea festivalurilor pe care le are sub umbrela. O initiativa de apropiere si consolidare a comunitatilor din jurul festivalurilor The Institute e Teacher’s Film Festival, un proiect inceput la ADOR care are continuitate in cadrul Internetics 2010. Activitati asemanatoare au inceput inca de anul trecut cand URSUS, unul dintre sponsorii nostri, a ales sa creeze o platforma de sponsorizare pentru toate festivalurile Millenium” declara Irina Florea, Managing Director The Institute.

The Institute pregateste si un proiect in zona editoriala, Institute, The Magazine, o revista despre comunicare, branding, design si cultura. Desi ar putea parea o actiune nefireasca in conditiile actuale ale pietei, Institute, The Magazine este o continuare fireasca a activitatilor derulate de festivalurile The Institute.

Un alt proiect al Millenium People implicat in procesul de rebranding este Gala Societatii Civile, in jurul careia va fi construita Fundatia Gala Societatii Civile. Aceasta se va ocupa in continuare de organizarea competitiei, dar si de proiectele pe care Gala Societatii Civile le-a dezvoltat de-a lungul timpului: Bursa de voluntariat, Adopta un ONG si Comunicatorii. Pe langa asta, fundatia isi propune sa dezvolte Gala Societatii Civile si sa genereze noi proiecte menite sa creasca si sa intareasca Societatea Civila romaneasca.

Actionarii grupului Millenium People sunt: Andrei Bortun – Partener fondator, Catalin Rusu – Partener Rusu+Bortun Brand Growers si R+B Cyber Growers, Bogdan Theodor Olteanu – Partener BORTUN•OLTEANU si Marc Bortun – Partener Rusu+Bortun Brand Growers si R+B Cyber Growers.

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care s-a ocupat de intregul proces de rebranding a fost compusa din Catalin Rusu – Brand Consultant & Creative Director, Tudor Nastase – Senior Designer si Anca Uscatescu – DTP & Postproduction Manager.

Noul site al grupului este www.milleniumpeople.ro

  1. [...] BORȚUN•OLTEANU – agenţie de PR construită din Divizia de PR a Millenium Communications (Millenium People astăzi). După şase luni putem să facem un prim bilanţ : merge mai ceva mai bine decât ne [...]

Lasă un comentariu

Dacă nu ai mai comentat până acum, primul tău comentariu va intra în moderare.