The Social Media Report Q3

Nielsen a lansat un nou raport despre social media. De data aceasta, focusul este pus pe tendinţele şi obiceiurile de consum ale utilizatorilor de reţele sociale.

Studiul se concentreaza pe SUA, însă au fost analizate şi pieţele din Australia, Franţa, Brazilia, Germania, Italia, Japonia, Spania,  Elveţia şi UK.

Câteva rezultate:

  • un sfert din timpul total petrecut online este dedicat reţelelor sociale şi blogurilor
  • Tumblr  devine, cu paşi rapizi, un jucător important – în ultimul an şi-a triplat numarul de utilizatori
  • 37% dintre utilizatori accesează reţelele de socializare de pe telefonul mobil
  • 53% dintre utilizatorii adulţi de retele sociale urmăresc branduri
  • majoritatea utilizatorilor de reţele sociale şi bloguri sunt femei

Puţeti citi raportul complet pe blogul Nielsen.

 

 

  1. alexandra says:

    De ce nu ma mir ca majoritatea utilizatorilor de retele sociale sunt femei:)
    Si sunt convinsa ca peste jumatate dintre utilizatorii care urmaresc branduri sunt tot femei:)

Lasă un comentariu

Dacă nu ai mai comentat până acum, primul tău comentariu va intra în moderare.