Ghid de marketing pe Facebook

Facebook a lansat recent un ghid de “best practice”, care să ajute business-urile să profite în construirea strategiei de marketing şi comunicare de toate tool-urile pe care le au la dispoziţie.

Deşi guideline-urile sunt specifice pentru Facebook,  ele pot fi aplicate cu uşurinţă şi pe celelalte reţele sociale:

  • introdu încă de la început în strategia de comunicare  şi o componentă de social media
  • brandul trebuie să fie comunicat de la început într-un mod autentic şi consistent
  • interacţionează cu oamenii din comunitatea ta
  • menţine relaţia deja formată printr-o comunicare continuă şi coerentă
  • fii flexibil – tool-urile de monitorizare îţi permit să adaptezi strategia de comunicare în funcţie de context

Ghidul cuprinde şi o serie de obiective de business pecum creşterea traficului şi a vânzarilor, dezvoltarea produsului, creştera loialităţii şi paşii care trebuie urmaţi pentru atingerea acestora.

Prezentarea în format .pdf, pentru download, aici.

Lasă un comentariu

Dacă nu ai mai comentat până acum, primul tău comentariu va intra în moderare.