[New] PR Brief

Astăzi am vorbit la PR Forum. Prezentarea o găsiți mai jos. Subiectul e unul simplu. Probabil asta e și problema cu el: că pare foarte simplu.

Teoria: agenția de PR (dar și cea de advertising sau BTL sau interactive etc.) trăieste așa cum o lasă un mic document, numit brief. Brief-uri bune = proiecte frumoase = toata lumea happy. Brief-uri nasoale = proiecte îndoielnice = nimeni nu e happy.

  1. razvan says:

    un exemplu de prezentare probabil faina, pentru ca subliniaza o idee, dar care in lipsa argumentelor si a rezultatelor obtinute in exemplul dat e inutila penru cineva care nu a fost la forum.

    poate reconsideri si versiunea pentru online o adaptezi! pentru ca pretinzi ca la asta sunteti buni!

  2. andra anastasiu says:

    Mi-a placut prezentarea…succinta, simpla, cu esenta. Intr-adevar un brief ar trebui sa fie asa cum l-ai descris. Insa in ceea ce priveste activitatea de PR, as adauga ‘master brief-ul’, daca pot sa-l numesc asa, care practic determina toate celelalte brief-uri si e dat atunci cand un client nou intra in portofoliul agentiei. induction e un alt cuvant bun. de aici coerenta. cred ca PR-ul in trei luni pe care l-ai mentionat pleaca de o intrebare pe care mi-am adresat-o lucrand in piata romaneasca…care este rolul agentiei, mai ales atunci cand exista deja un departament de comunicare in-house? implementare? dar consultanta? ar fi fost un subiect foarte interesant de discutie.

  3. BTO says:

    Razvan,
    1.Da, ai dreptate, e o prezentare succinta.
    2.Eu nu am “pretins” vreodata ca sunt bun.

    Andra,
    Poate e un subiect de discutie pentru urmatoarea prezentare.

Lasă un comentariu

Dacă nu ai mai comentat până acum, primul tău comentariu va intra în moderare.