Edelman Trust Barometer + știri din .ro

Manly.ro (singura revistă online dedicată în exclusivitate bărbaților din România) si-a facut debutul oficial printr-o petrecere la Sky Bar. Nice party! Un proiect in care sunt implicati, cu diverse roluri, Răzvan Dinu, Bobby Voicu și Toma Nicolau.

Iulian Comanescu povesteste despre colectia Spaţii publice, de la Humanitas, lansata odata cu cartea Cum să devii un Nimeni (de citit, daca te gandesti sa faci o paine din branding, comunicare etc.)

Smark.ro zice ca Jumatate dintre marketeri estimeaza pentru 2011 bugete mai mari. Ura. “Aproximativ jumatate dintre respondenti preconizeaza ca, per total, cheltuieluile cu marketingul vor creste usor, iar 9% dintre ei sunt de parere ca vom asista la o crestere semnificativa, de 25% sau mai mult, fata de anul trecut.” Cititi restul articolului pentru detalii. O sa aveti nevoie de un cont de utiilizator, dar merita oricum sa il faceti.

Edelman Trust Barometer

Edelman PR a scos pe piata editia 2011 a Edelman Trust Barometer. Cateva dintre rezultatele studiului:

  • Trust continues to fragment across multiple sources of authority, multiple media channels and via a thirst for multiple pieces of communication to get a trusted message embedded and believed.
  • Trust in the CEO is decreasing (up in nearly every major economy, according to the 2011 findings), (s)he is not ‘in it’ alone. In times of Crisis people expect that others (Experts, Academics, NGOs) will support the CEO as credible spokespeople.
  • NGOs score well and ‘most trusted’ of the four major institutions of Business, Government, NGOs and Media. Of these, once again, Media is the big loser.
  • A further trend, first noted in 2009 and 2010, sees a falling peer-to-peer trust. This is probably due to the exponential rise in the number of online friends.

Mai multe comentarii asupra studiului gasiti pe blogul lui Richard Edelman.

.

Lasă un comentariu

Dacă nu ai mai comentat până acum, primul tău comentariu va intra în moderare.